Konkurs: Eko-Oko na Warszawę


Ekologia w naszym życiu

Konkurs: Eko-Oko na Warszawę

CR Navigator, kwartalnik o społecznej odpowiedzialność biznesu i zrównoważonym rozwoju ogłasza konkurs filmów amatorskich Eko-oko na Warszawę. Idea konkursu: nakręć amatorski film, który pokaże nam ekologiczne oblicze Warszawy. Zaproponuj własną wizję zrównoważonego miasta.

„Eko-oko na Warszawę” jest konkursem filmików krótkometrażowych, mającym promować kreatywne podejście do przestrzeni miejskiej i jednocześnie zwracającym uwagę na kwestie związane ze „zrównoważonym rozwojem”. Ponieważ zagadnienie CSR nie dla każdego jest w pełni jasne i czytelne, poprzez konkurs chcemy zaprezentować treści zawarte w pojęciu corporate social responsibility.
 „Eko-oko na Warszawę” ma, zatem na celu aktywizację poprzez edukację i skierowany jest do wszystkich osób zainteresowanych udziałem w życiu społecznym i kulturalnym, a także zainteresowanych posiadaniem wkładu w kreatywne kształtowanie obrazu przestrzeni miejskiej stolicy.

Przebieg konkursu:
Konkurs realizowany za pośrednictwem strony www.crnavigator.com stawia wyzwanie: nakręć film, pokaż nam ekologiczne oblicze Warszawy, zaproponuj własną wizję zrównoważonego miasta. Weź do ręki telefon, kamerę lub jakikolwiek utrwalacz obrazu i dźwięku i za jego pośrednictwem wyraź jak wygląda/powinno wyglądać lub chciałbyś, aby wyglądało Twoje zrównoważone miasto.

Filmy zamieszczone w sieci zostaną poddane ocenie internautów oraz redakcji CR Navigatora. Cieszące się największym poparciem i uznaniem filmy zostaną zamieszczone na stronie crnavigator.com i profilu CR Navigatora na Facebooku, gdzie każdy będzie mógł je obejrzeć i skomentować. Dodatkową nagrodą dla autorów trzech najlepszych filmików, będzie roczna prenumerata magazynu o społecznej odpowiedzialności biznesu, CR Navigator.

Na zgłoszenia czekamy w terminie od 4 listopada do 4 grudnia 2009 r. Filmy należy przesyłać na adres basia@goodbrand.com .

Konkurs Eko-oko na Warszawę

CR Navigator
CR Navigator to magazyn poświęcony zagadnieniom społecznej odpowiedzialności biznesu, którego celem jest zorientowanie uczestników polskiego rynku na odpowiedzialne działanie i tworzenie standardów relacji z interesariuszami, które sprzyjają zwiększeniu ich konkurencyjności.  Kwartalnik ten jest platformą do wymiany wiedzy, stymulacji i rozwoju, myślenia o nowoczesnym marketingu, brandingu, ale przede wszystkim o strategii zrównoważonej firmy.
CR Navigator to także magazyn dostarczający firmom zainteresowanym zrównoważonym rozwojem, narzędzia do rozwijania firmy w duchu CR, umożliwiający dzielenie się najlepszymi praktykami oraz na prezentowanie firmom z regionu światowych wzorców.

Następny artykuł

Poprzedni artykuł