Ekologia w naszym życiu
Konkurs: Eko-Oko na Warszawę
CR Navigator, kwartalnik o społecznej odpowiedzialność biznesu i zrównoważonym rozwoju ogłasza konkurs filmów amatorskich Eko-oko na Warszawę. Idea konkursu: nakręć amatorski film, który pokaże nam ekologiczne oblicze Warszawy. Zaproponuj własną wizję zrównoważonego miasta.
„Eko-oko na Warszawę” jest konkursem filmików krótkometrażowych,
mającym promować kreatywne podejście do przestrzeni miejskiej i
jednocześnie zwracającym uwagę na kwestie związane ze „zrównoważonym
rozwojem”. Ponieważ zagadnienie CSR nie dla każdego jest w pełni jasne
i czytelne, poprzez konkurs chcemy zaprezentować treści zawarte w
pojęciu corporate social responsibility.
„Eko-oko na Warszawę” ma, zatem na celu aktywizację poprzez
edukację i skierowany jest do wszystkich osób zainteresowanych udziałem
w życiu społecznym i kulturalnym, a także zainteresowanych posiadaniem
wkładu w kreatywne kształtowanie obrazu przestrzeni miejskiej stolicy.
Przebieg konkursu:
Konkurs realizowany za pośrednictwem strony www.crnavigator.com stawia
wyzwanie: nakręć film, pokaż nam ekologiczne oblicze Warszawy,
zaproponuj własną wizję zrównoważonego miasta. Weź do ręki telefon,
kamerę lub jakikolwiek utrwalacz obrazu i dźwięku i za jego
pośrednictwem wyraź jak wygląda/powinno wyglądać lub chciałbyś, aby
wyglądało Twoje zrównoważone miasto.
Filmy zamieszczone w sieci zostaną poddane ocenie internautów oraz
redakcji CR Navigatora. Cieszące się największym poparciem i uznaniem
filmy zostaną zamieszczone na stronie crnavigator.com i profilu CR
Navigatora na Facebooku, gdzie każdy będzie mógł je obejrzeć i
skomentować. Dodatkową nagrodą dla autorów trzech najlepszych filmików,
będzie roczna prenumerata magazynu o społecznej odpowiedzialności
biznesu, CR Navigator.
Na zgłoszenia czekamy w terminie od 4 listopada do 4 grudnia 2009 r.
Filmy należy przesyłać na adres basia@goodbrand.com .
CR Navigator
CR Navigator to magazyn poświęcony zagadnieniom społecznej odpowiedzialności biznesu, którego celem jest zorientowanie uczestników polskiego rynku na odpowiedzialne działanie i tworzenie standardów relacji z interesariuszami, które sprzyjają zwiększeniu ich konkurencyjności. Kwartalnik ten jest platformą do wymiany wiedzy, stymulacji i rozwoju, myślenia o nowoczesnym marketingu, brandingu, ale przede wszystkim o strategii zrównoważonej firmy.
CR Navigator to także magazyn dostarczający firmom zainteresowanym zrównoważonym rozwojem, narzędzia do rozwijania firmy w duchu CR, umożliwiający dzielenie się najlepszymi praktykami oraz na prezentowanie firmom z regionu światowych wzorców.